1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Pirkuma-pārdošanas līgums (turpmāk tekstā - "Noteikumi") ir juridiski saistošs dokuments, kas nosaka tiesības, pienākumus un atbildību starp Pircēju (turpmāk tekstā - "PIRCĒJS") un UAB "Interversus" (turpmāk tekstā - "PĀRDEVĒJS"), kad PIRCĒJS iegādājas preces interneta veikalā (turpmāk tekstā - "e-veikals", “www.yesyes.lv”).
1.2. Līgums starp PIRCĒJU un PĀRDEVĒJU tiek noslēgts saskaņā ar 2014.gada 20.maijā izdotiem Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri izdoti saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10.panta otro daļu.
2. PIRKUMA UN PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANA
2.1. Līgums starp PIRCĒJU un PĀRDEVĒJU tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad PIRCĒJS noklikšķina uz pogas "Pirkt", apstiprinot preču pasūtījumu iepirkumu grozā. Uzreiz pēc pasūtījuma noformēšanas PIRCĒJS saņem arī apstiprinājumu, ka pasūtījums ir saņemts un pieņemts. Pirkuma līgums stājas spēkā, kad PIRCĒJS saņem apstiprinājumu par preču nosūtīšanu vai preču saņemšanu.
2.2. Katrs starp PĀRDEVĒJU un PIRCĒJU noslēgtais līgums tiek saglabāts e-veikalā.
3. PIRCĒJA TIESĪBAS
3.1. PIRCĒJAM ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā www.yesyes.lv saskaņā ar šiem noteikumiem un e-veikala noteikumiem.
3.2. PIRCĒJAM ir tiesības atkāpties no preču pirkuma līguma ar e-veikalu, par to rakstiski informējot PĀRDEVĒJU (kontaktos norādītajā e-pastā) 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas.
3.3. PIRCĒJAM ir tiesības atkāpties no preču pirkšanas-pārdošanas līguma, kas noslēgts ar “www.yesyes.lv”, rakstiski (pa e-pastu, norādot atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru) paziņojot par to PĀRDEVĒJAM ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtījuma piegādes dienas. Pirkuma-pārdošanas līgumu nevar izbeigt, ja līgums ir noslēgts par:
3.3.1. seksa rotaļlietām un to palīglīdzekļiem, kopšanas un uzglabāšanas piederumiem;
3.3.2. lubrikantiem, masāžas eļļām un gēliem;
3.3.3. smaržām, kosmētikas un higiēnas precēm (t.sk. stimulējošo kosmētiku), skuvekļiem;
3.3.4. prezervatīviem;
3.3.5. pletnēm un pātagām, un citiem BDSM aksesuāriem ar auduma, ādas, lateksa vai silikona detaļām;
3.3.6. lateksa un vinila (PVC) gultas veļu un apģērbiem;
3.3.7. zeķēm, zeķubiksēm, tīkliņkleitām, kaķenes tērpiem, bodijiem, apakšveļu, kā arī apakšveļas komplektiem – ja ir atvērts komplektā iekļautu biksīšu vai zeķu slēgtais iepakojums;
3.3.8. parūkām;
3.3.9. baterijām;
3.3.10. grāmatām;
3.3.11. dāvanu kartēm;
3.3.12. komplektiem, kuros ir iepriekšminētās preces.
3.4. PIRCĒJS var izmantot 3.3. punktā paredzētās tiesības tikai tad, ja preces nav bojātas vai būtiski izmainīts to izskats vai tās nav lietotas. Lai pārliecinātos, vai vari nodot atpakaļ vai mainīt iegādāto preci, sazinies ar mums, zvanot +371 29 994 357 (darba dienās, 09:00 – 18:00), vai sūti ziņu e-pastā [email protected].
3.5. Ja PIRCĒJS nepaziņo PĀRDEVĒJAM par pasūtījuma atcelšanu, kā noteikts 3.2. punktā, PĀRDEVĒJAM ir tiesības atcelt pasūtījumu bez iepriekšēja paziņojuma PIRCĒJAM.
4. PIRCĒJS APŅEMAS
4.1. PIRCĒJAM ir jāpieņem pasūtītās un apmaksātās preces.
4.2. PIRCĒJA pienākums ir segt izdevumus, kas saistīti ar atgrieztās preces transportēšanu, ja prece tiek atgriezta ne Pārdevēja vainas dēļ: preces iepakojums ir neskarts un prece atbilst e-veikalā norādītajām prasībām.
4.3. PIRCĒJS apņemas nenodot savu identifikācijas kodu trešajām personām. Ja PIRCĒJS pazaudē savu identifikācijas kodu, viņam/viņai par to nekavējoties jāinformē PĀRDEVĒJS pa e-pastu veikala sadaļā "Kontakti".
4.4. Ja PIRCĒJA reģistrācijas veidlapā norādītie dati mainās, PIRCĒJAM tie nekavējoties jāatjaunina.
4.5. Izmantojot e-veikalu, PIRCĒJS piekrīt šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem un apņemas tos ievērot.
5. PĀRDEVĒJA TIESĪBAS
5.1. Ja PIRCĒJS mēģina traucēt e-veikala darbību vai stabilu darbību, PĀRDEVĒJS var bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt PIRCĒJA iespējas izmantot e-veikalu vai izņēmuma gadījumos anulēt PIRCĒJA reģistrāciju.
5.2. PĀRDEVĒJS būtiskos apstākļos var uz laiku vai pavisam pārtraukt e-veikala darbību, par to nepaziņojot PIRCĒJAM.
5.3. PĀRDEVĒJS var vienpusēji mainīt šos noteikumus un nosacījumus.
5.4. PĀRDEVĒJS ir tiesīgs anulēt pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma, ja PIRCĒJS, izvēlējies izmantot tiešsaistes bankas pakalpojumus, nesamaksā par precēm 7 (septiņu) darba dienu laikā.
6. PĀRDEVĒJS APŅEMAS
6.1. nodrošināt visus apstākļus, lai PIRCĒJS varētu pienācīgi izmantot e-veikala sniegtos pakalpojumus.
6.2. piegādāt PIRCĒJA pasūtītās preces uz norādīto adresi Latvijā 3 (trīs) darba dienu laikā no preču apmaksas dienas.
6.3. Īpašu apstākļu gadījumā, ja PĀRDEVĒJS nevar piegādāt pasūtītās preces, PĀRDEVĒJS apņemas piedāvāt līdzvērtīgu preci. Ja PIRCĒJS atsakās pieņemt līdzvērtīgu preci, PIRCĒJAM tiek atmaksāta samaksātā nauda 7 (septiņu) darba dienu laikā. PĀRDEVĒJAM nav pienākums segt komisijas maksu, ko iekasē PIRCĒJA banka par atmaksas pieņemšanu.
6.4. PĀRDEVĒJAM pēc 3. panta 3. punktā minētā paziņojuma par atteikuma saņemšanu ir pienākums piecpadsmit dienu laikā pieņemt preces atpakaļ un atmaksāt PIRCĒJAM par precēm samaksāto naudu.
6.5. PĀRDEVĒJAM ir jāsniedz PIRCĒJAM atbilstoša informācija, izmantojot saziņas līdzekļus, kas tiek izmantoti pirms līguma noslēgšanas, un tai jāietver:
6.5.1. informāciju par pārdevēju;
6.5.2. pārdošanas cenu;
6.5.3. piegādes cenu;
6.5.4. maksājumu, piegādes vai izpildes kārtību.
7. PREČU APMAKSA
7.1. Visas cenas ir norādītas ar PVN.
7.2. Cenās nav iekļautas piegādes izmaksas.
7.3. Samaksa par pasūtītajām precēm tiek veikta, izmantojot PĀRDEVĒJA sadarbībā ar paysera.lt, kevin.lt un klix.lt norādītos maksāšanas veidus, vai skaidrā naudā, kas maksājama piegādes brīdī PĀRDEVĒJA pilnvarotajam kurjeram.
7.4. Pēc pasūtījuma veikšanas uz PIRCĒJA norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājuma ziņojums.
8. PREČU PIEGĀDE
8.1 Jūs varat pasūtīt preces no interneta veikala “www.yesyes.lv” jebkurā diennakts laikā, jebkurā nedēļas dienā. Pasūtot preces, jūs varat izvēlēties sev ērtāko piegādes veidu. Mēs Jums varam piegādāt preces uz mājām ar Venipak kurjeru, uz Omniva pakomātiem vai pa pastu.
8.2. Preces piegādā PĀRDEVĒJS vai PĀRDEVĒJA pilnvarots pārstāvis.
8.3. Preces tiek piegādātas uz pasūtījuma informācijā norādīto adresi. PĀRDEVĒJS vai PĀRDEVĒJA pilnvarotais pārstāvis nav atbildīgs un nepārbauda, vai pasūtījumā norādītā persona ir saņēmusi preces. Par to ir atbildīgs PIRCĒJS.
8.4. Piegādes maksa ir atkarīga no pasūtījuma vērtības. No 29 € un vairāk - bezmaksas piegāde visā Latvijas teritorijā, neatkarībā no izvēlētā piegādes veida.
8.5. Piegādes laiks ar kurjeru visā Latvijā: I-V 08:00 - 17:00. Pirms piegādes kurjers telefoniski vienojas par Jums pieņemamu piegādes laiku. Jūs varat saņemt savu sūtījumu Omnivas pakomātos jebkurā diennakts laikā. Latvijas Pasta darba laiks ir atkarīgs no filiāles, kurā tiks piegādāts Jūsu sūtījums, par to gatavību, tostarp par darba laikiem un citu nepieciešamo informāciju, Jums tiks paziņots ar īsziņu. Saņemot pasūtījumu fiziskajā veikalā, jums tiks nosūtīts SMS paziņojums par gatavu sūtījumu, tostarp darba laiku un citu nepieciešamo informāciju. Lai iegūtu vairāk informācijas par piegādi, lūdzu, noklikšķiniet šeit.
9. PREČU ATGRIEŠANA
9.1. Preču atgriešanu veic saskaņā ar 2014.gada 20.maijā izdotiem Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” pircēja prasību aizstāt iegādātās preces ar līdzīgām precēm vai atmaksāt samaksāto naudu nettiek apmierināta attiecībā uz precēm, kurām patērētājs ir atvēris iepakojumu, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ.
9.2. Atgrieztajām precēm jābūt pilnā komplektācijā. PIRCĒJS ir atbildīgs par preču pilnu komplektāciju un iepakošanu. Ja preces nebūs pilnā komplektācijā un pienācīgi iepakotas, PĀRDEVĒJS vai PĀRDEVĒJA pārstāvis nepieņems preces atpakaļ.
9.3. Preces ir jāatgriež iepakojumā, kādā tās tika piegādātas. Iepakojumam jābūt nebojātam, tīram un labā stāvoklī.
9.4. Preces PIRCĒJS nosūta atpakaļ uz sava rēķina, izņemot gadījumus, kad preces tiek nosūtītas atpakaļ preču kvalitātes dēļ.
9.5. Ja tiek atgriezts bojāts produkts, PĀRDEVĒJS apņemas pieņemt atpakaļ bojāto produktu un aizstāt to ar līdzvērtīgu produktu. Ja PĀRDEVĒJA rīcībā nav līdzvērtīga produkta, PĀRDEVĒJS atmaksā PIRCĒJAM par produktu samaksāto naudu. Atmaksa tiek veikta, izmantojot po pašu maksāšanas veidu, ko PIRCĒJS izmantojis darījuma veikšanai, vai uz PIRCĒJA bankas kontu. PĀRDEVĒJS veic PIRCĒJAM naudas atmaksu 7 darba dienu laikā.
9.6. PIRCĒJS atgrieztās preces nosūta UAB "Interversus" uz adresi P. Lukšio iela 2, Viļņa, Lietuva, iepriekš par to informējot PĀRDEVĒJU, izmantojot sadaļā "Kontakti" norādītos kontaktus.
Lai iegūtu vairāk informācijas par preču atgriešanu, noklikšķiniet šeit
10. ATBILDĪBA
10.1. PIRCĒJS ir pilnībā atbildīgs par reģistrācijas veidlapā norādīto datu pareizību. Ja PIRCĒJS reģistrācijas veidlapā nav sniedzis precīzus datus, PĀRDEVĒJS nav atbildīgs par jebkādām no tā izrietošām sekām.
10.2. PIRCĒJS ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot e-veikalu.
10.3. PIRCĒJS ir atbildīgs par identifikācijas koda nosūtīšanu trešām personām. Ja trešās personas izmanto PIRCĒJA identifikācijas kodu, PIRCĒJS ir atbildīgs par trešo personu veiktajām darbībām.
10.4. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei nodarītos zaudējumus.
11. INFORMĀCIJAS NOSŪTĪŠANA
11.1. PĀRDEVĒJS visus paziņojumus nosūta uz PIRCĒJA reģistrācijas veidlapā norādīto e-pasta adresi.
11.2. Visus paziņojumus un jautājumus PIRCĒJS nosūta uz PĀRDEVĒJA e-veikala sadaļā "Kontakti" norādīto e-pasta adresi.
12. KLIENTU KONSULTĀCIJAS
12.1. PIRCĒJIEM ir iespēja iegūt konsultāciju par produktu īpašībām pa tālruni +371 29 994 357 katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 18.00.
12.2. Mēs sniegsim PIRCĒJAM noderīgu informāciju par to, kā atrast meklēto preci, kā to pasūtīt, kādi ir piegādes noteikumi, kā veikt maksājumu, kā arī atbildēsim uz citiem jautājumiem, kas var rasties iepirkšanās procesā, zvanot pa tālruni +371 29 994 357 katru darba dienu no plkst. 9.00 līdz 18.00.
12.3. PIRCĒJI var vērsties [email protected], lai saņemtu palīdzību.
13. NOBEIGUMA NOTEIKUMI
13.1. Šos Noteikumus reglamentē Latvijas Republikas tiesību akti.
13.2. Visas domstarpības, kas rodas saistībā ar šo noteikumu īstenošanu, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos, domstarpības tiek risinātas Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.